Laatste dagen - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Jos Udinga - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Jos Udinga - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: Jos Udinga

Blijf op de hoogte en volg Jos

04 September 2017 | Nederland, Lelystad

Mijn naam is Jos Udinga woon in Lelystad en studeer sport & bewegen management. Ik heb voor dit school jaar er voor gekozen om 5 maanden in het buitenland te gaan stage te gaan lopen bij het Aqua Sea aquarium.

Woensdag A.s. vlieg ik om 9 uur en zal daar dan rond 12 uur lokale tijd landen. Dus dan is het hier in Nederland rond 18.00 uur, en laat uiteraard snel van me horen wanneer ik geland ben !

Nu komt er natuurlijk ook een link op Facebook te staan maar wil je me nou gewoon via de mail mij blijven volgen. Stuur me de even een app/sms of een Facebook messenger dan zal ik zorgen dat je in de mail lijst komt. Wel zo handig ;-)

Groetjes,

Jos

  • 05 September 2017 - 12:06

    Joost Udinga:

    Tof, man. We gaan je volgen. Heb zo veel mogelijk plezier en steek er nog wat van op ook.

  • 08 September 2017 - 11:48

    Lex Udinga:

    ben benieuwd, zij er ook al foto's van de omgeving?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Mijn naam is Jos Udinga woon in Lelystad en studeer sport & bewegen management. Ik heb voor dit school jaar er voor gekozen om 5 maanden in het buitenland te gaan stage te gaan lopen bij het Aqua Sea aquarium.

Actief sinds 03 Sept. 2017
Verslag gelezen: 769
Totaal aantal bezoekers 1101

Voorgaande reizen:

06 September 2017 - 23 Januari 2018

Buitenland stage

Landen bezocht: